Συμμετοχή 2ου ΕΠΑΛ σε Erasmus+ : Agile2Learn

Ομάδα εκπαιδευτικών του 2ου ΕΠΑΛ Πάτρας συμμετείχε σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο Agile2Learn που σχετίζεται με την Ευέλικτη Μάθηση και διοργανώνεται από το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.
Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί Παναγιώτα Αγγελή (Φυσικός) , Ελένη Αραχωβίτου (Ηλεκτρολόγος) και Μαρία Σκανδάλη (Μηχανολόγος), αφού εκπαιδεύτηκαν σε μεθόδους ευέλικτης μάθησης, εφάρμοσαν τις μεθόδους αυτές σε ομάδες μαθητών του σχολείου.
Το σχέδιο δράσης της ομάδας εκπαιδευτικών είχε τίτλο «Φροντίζω τον εαυτό μου και τους γύρω μου: Συμπερίληψη ατόμων ΑΜΕΑ & Οδική Ασφάλεια» και είχε ως σκοπό την ανάπτυξη και εφαρμογή μιας διδακτικής πρότασης εκπαίδευσης STE(A)M για την Συμπερίληψη ατόμων ΑΜΕΑ και την Οδική Ασφάλεια, η οποία να αξιοποιεί επίσης τις βασικές αρχές προσέγγισης της μάθησης βάσει ευέλικτου έργου (Agileproject-basedlearning).
Ευχαριστούμε τις ΣΕΕ κα Αικατερίνη Νικολακοπούλου και κα Άννα Γεωργακοπούλου για την εμψύχωση και υποστήριξη!

Διάχυση αποτελεσμάτων για την Οδική Ασφάλεια:
https://docs.google.com/presentation/d/1zctdxT2yg-BmmHciB9Sp15uLlZ2ifQbao55aMbsyjBY/edit#slide=id.g2493e295f3f_0_51
Παρατίθεται φωτογραφικό υλικό από τις δράσεις των ομάδων εργασίας:

Συνεργασία για τον σχεδιασμό του Προγράμματος «Φροντίζω τον εαυτό μου και τους γύρω μου: Συμπερίληψη ατόμων ΑΜΕΑ & Οδική Ασφάλεια» (εργαλείο MIRO)
Ενδεικτικό Σχέδιο PRODUCT BACKLOG με βάση τις Ιστορίες Χρηστών (εργαλείο Trello)
1ο sprint (Επιστήμη): Φύλλο Εργασίας (Σύνδεση Ταχύτητας και Απόστασης Ακινητοποίησης)
1ο sprint (Επιστήμη): Προσομοίωση (Κίνηση σώματος σε κεκλιμένο επίπεδο)
1ο sprint (Ερευνητική Εργασία): Think-Pair-Share (Καθημερινά προβλήματα ΑμΕΑ)
1ο sprint (Ερευνητική Εργασία): Καταιγισμός Ιδεών (Αποσαφήνιση του όρου ΑμΕΑ)
1o sprint (Ερευνητική Εργασία): Καταιγισμός Ιδεών (Αποσαφήνιση της έννοιας ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ)
2ο sprint (Μηχανική 1): Καταιγισμός Ιδεών (Παράγοντες που επηρεάζουν την απόσταση ακινητοποίησης)
2ο sprint (Μηχανική 1): Χρήση διδακτικού ψηφιακού σεναρίου (Aesop)
3ο sprint (Μηχανική 2): Σχεδιαστική Σκέψη (Ανάπτυξη λύσης για την κίνηση καρέκλας σε ράμπα ΑμΕΑ)
Αξιολόγηση Προγράμματος: «Φροντίζω τον εαυτό μου και τους γύρω μου: Συμπερίληψη ατόμων ΑΜΕΑ & Οδική Ασφάλεια»
4ο sprint (Τεχνολογία): WordPress (Διάχυση αποτελεσμάτων μέσω της ιστοσελίδας του σχολείου)