Συμμετοχή 2ου ΕΠΑΛ σε Erasmus+ : Agile2Learn

Ομάδα εκπαιδευτικών του 2ου ΕΠΑΛ Πάτρας συμμετείχε σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τίτλο Agile2Learn που σχετίζεται με την Ευέλικτη Μάθηση και διοργανώνεται από το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.
Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί Παναγιώτα Αγγελή (Φυσικός) , Ελένη Αραχωβίτου (Ηλεκτρολόγος) και Μαρία Σκανδάλη (Μηχανολόγος), αφού εκπαιδεύτηκαν σε μεθόδους ευέλικτης μάθησης, εφάρμοσαν τις μεθόδους αυτές σε ομάδες μαθητών του σχολείου.
Το σχέδιο δράσης της ομάδας εκπαιδευτικών είχε τίτλο «Φροντίζω τον εαυτό μου και τους γύρω μου: Συμπερίληψη ατόμων ΑΜΕΑ & Οδική Ασφάλεια» και είχε ως σκοπό την ανάπτυξη και εφαρμογή μιας διδακτικής πρότασης εκπαίδευσης STE(A)M για την Συμπερίληψη ατόμων ΑΜΕΑ και την Οδική Ασφάλεια, η οποία να αξιοποιεί επίσης τις βασικές αρχές προσέγγισης της μάθησης βάσει ευέλικτου έργου (Agileproject-basedlearning).
Ευχαριστούμε τις ΣΕΕ κα Αικατερίνη Νικολακοπούλου και κα Άννα Γεωργακοπούλου για την εμψύχωση και υποστήριξη!

Διάχυση αποτελεσμάτων για την Οδική Ασφάλεια:
https://docs.google.com/presentation/d/1zctdxT2yg-BmmHciB9Sp15uLlZ2ifQbao55aMbsyjBY/edit#slide=id.g2493e295f3f_0_51
Παρατίθεται φωτογραφικό υλικό από τις δράσεις των ομάδων εργασίας:

Συνεργασία για τον σχεδιασμό του Προγράμματος «Φροντίζω τον εαυτό μου και τους γύρω μου: Συμπερίληψη ατόμων ΑΜΕΑ & Οδική Ασφάλεια» (εργαλείο MIRO)
Ενδεικτικό Σχέδιο PRODUCT BACKLOG με βάση τις Ιστορίες Χρηστών (εργαλείο Trello)
1ο sprint (Επιστήμη): Φύλλο Εργασίας (Σύνδεση Ταχύτητας και Απόστασης Ακινητοποίησης)
1ο sprint (Επιστήμη): Προσομοίωση (Κίνηση σώματος σε κεκλιμένο επίπεδο)
1ο sprint (Ερευνητική Εργασία): Think-Pair-Share (Καθημερινά προβλήματα ΑμΕΑ)
1ο sprint (Ερευνητική Εργασία): Καταιγισμός Ιδεών (Αποσαφήνιση του όρου ΑμΕΑ)
1o sprint (Ερευνητική Εργασία): Καταιγισμός Ιδεών (Αποσαφήνιση της έννοιας ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ)
2ο sprint (Μηχανική 1): Καταιγισμός Ιδεών (Παράγοντες που επηρεάζουν την απόσταση ακινητοποίησης)
2ο sprint (Μηχανική 1): Χρήση διδακτικού ψηφιακού σεναρίου (Aesop)
3ο sprint (Μηχανική 2): Σχεδιαστική Σκέψη (Ανάπτυξη λύσης για την κίνηση καρέκλας σε ράμπα ΑμΕΑ)
Αξιολόγηση Προγράμματος: «Φροντίζω τον εαυτό μου και τους γύρω μου: Συμπερίληψη ατόμων ΑΜΕΑ & Οδική Ασφάλεια»
4ο sprint (Τεχνολογία): WordPress (Διάχυση αποτελεσμάτων μέσω της ιστοσελίδας του σχολείου)

Επίσκεψη τμημάτων Μαθητείας 2ου ΕΠΑΛ Πάτρας στη ΔΕΔΔΗΕ

Την Δευτέρα 22.05.2023 τμήματα Μαθητείας του 2ου ΕΠΑΛ Πάτρας επισκέφτηκαν τις εγκαταστάσεις της ΔΕΔΔΗΕ στο Ρίο.
Συγκεκριμένα 16 μαθητευόμενοι του τμήματος «Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων & Δικτύων» και 8 μαθητευόμενοι του τμήματος «Τεχνικός Ηλεκτρονικών & Υπολογιστικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων, Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών» είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τον τρόπο συντήρησης των μετασχηματιστών, για την προστασία και των έλεγχο των γραμμών, για τον έλεγχο των μετρητών ηλεκτρικής ενέργειας και τέλος για τον τρόπο ελέγχου καλής λειτουργίας του δικτύου της Πάτρας από το data room.
Ευχαριστούμε θερμά τους μηχανικούς και τεχνικούς της ΔΕΔΔΗΕ για την φιλοξενία και την εξαιρετική ενημέρωση!
Παρατίθεται φωτογραφικό υλικό:

Έλεγχος Μετασχηματιστή υπό φορτίο
Μετασχηματιστές προς συντήρηση
Αφύγρανση ελαίου μετασχηματιστών (Delaval)
Μηχανή περιέλιξης
Μετρητές Ηλεκτρικής Ενέργειας
Έλεγχος μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας (για ρευματοκλοπή)

Συμμετοχή 2ου ΕΠΑΛ σε Ευρωπαικά Προγράμματα Erasmus+ με το Πανεπιστήμιο Πατρών

Μαθητές και Εκπαιδευτικοί του 2ου ΕΠΑΛ Πάτρας συμμετείχαν στην αξιολόγηση δύο Ευρωπαϊκών Έργων που πραγματοποιήθηκαν από το Πανεπιστήμιο Πατρών και συγκεκριμένα από το τμήμα Μηχανικών H/Y και Πληροφορικής.
Το πρώτο έργο Erasmus+ (2018-3-HR01-KA205-060151) ονομάζεται «ΕΙΚΟΝΙΚΟΙ ΚΟΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΕΡΓΟ AGRIENT» (KA2/Cooperation for Innovation and Exchange for Good Practices/ Strategic partnerships for youth) και υλοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο Πατρών (ΠΠ) και το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (ΙΤΥΕ) «Διόφαντος».