Λογοτεχνία η….θεραπευτική!

Με τη Λογοτεχνία ως τρόπο αντιμετώπισης δυσκολιών στη ζωή, ασχολήθηκαν μαθήτριες και μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Πάτρας, στο πλαίσιο των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας που υλοποιούνται από το σχολείο μας.
Συγκεκριμένα, μαθητές της Α’ και της Β’ τάξης επέλεξαν – με την παρότρυνση των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα και υπό την καθοδήγηση της φιλολόγου κας Μαρίας Κύρκου- λογοτεχνικά βιβλία, τα οποία διάβασαν, και για τα οποία στη συνέχεια δημιούργησαν αφίσες.

Σκοπός της δραστηριότητας ήταν να αναγνωρίσουν οι μαθητές την αξία της λογοτεχνίας ως μέσου ψυχαγωγίας και τη συμβολή της στη διαρκή διεύρυνση των πνευματικών οριζόντων του ανθρώπου. Παράλληλα, προσανατολίστηκαν στη χρήση της ως εργαλείου γνώσης και κατανόησης της ανθρώπινης φύσης, του διαφορετικού, του «άλλου». Με την παρουσίαση των εργασιών τους, οι μαθήτριες/μαθητές συνειδητοποίησαν καλύτερα την προσφορά του έντεχνου λόγου και ανακάλυψαν έργα και συγγραφείς.